GÄVLE

heyhey,

Elevensval vare iidah, jag valde Matte å syslöjd, men 9 orna skulle ha prov så jag måstade ha Svenska ist för matte ;O.
Min spindel som jag gör på syslöjden blir så hääääääääääääääääääääär snygg å lite till (AA) xDD

Vetinte riktigt vaD jag ska göra nu , alla ska ju på tantgympan, men inte jag för det ska min MAMMA också x) .
Får se om jag ringer till Angeliqa eller nå :D .

Imorgon ska jag till gävle också , med mamma, mormor , Valle och Gustav. Jag ska typ handla examens kläder :D
men jag kommer säkert längta hem till alla kompiiiisar (a)...¨
Och när jag är borta ska Stig sköta hästarna xDD .
undra hur det ser ut när jag kommer hem ! . :D

HAHAHA hittade en gammmmmaaal bild på mej , måste bah ladda upp den :D

Aja, ska ringa till Angeliqa nu tror jah ,
hörs haay <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0