DAG6

min dag i detalj,

Jag vaknade runt 7, klädde på mig +sminkning, åt gröt, sen runt klockan 8 gick jag till skolan och kom på att det var ju frukost där -.-  haha men ial sen så var det pyssel i skolan idag, så vi (8-9an) gick till HKK och gjorde pepparkakor, min grupp där vart jag, Stina och Charlotta, ni kan ju gissa hur bra det gick ?! =D
sen så var det olika stationer som man fick pyssla på, t.ex julkort, tomtar å så.
det var fett drygt att gå runt där asså !
slutade halv 3 eftersom att det inte fanns något mer att göra. .
Jag Maarten, Stina och Charlotta gick till gymmet hos "Salong Sandra" Jag sprang på nå skit i typ femton minuter, och olika övningar, jobbigt , haha. .
sen så gick jag och Charlotta på ICA och köpte lite godis typ ^^ tjocka vi, haha näääääe!
min spark är helt mongo asså, den är helt sne, och kör dit den känner för,  ;oo
sen så är jag hemma nu och vet inte vad som händer sen, ska äta och BADAA ial!!
Det var min dag :)
söt, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0