INGEN UPPDATERING IGÅR

Det vart ju ingen uppdatering igår, som ni märkte. men det var ju eftersom att jag åkte till Ljusdal för att handla de sista julklapparna "SKÖNT"!
träffade även Sandra H ett litet tag, saknar dig!♥
Linn Gunnarsson följde med mig till Loos och sov över där med mig och sov hemma hos Angeliqa. Vilken jävl* natt måste jag bara säga!!
Dom ritade över hela mig när jag låg och sov, man bah grrr!!..
Imorgon är det ju även julafton.. Är det bara jag som inte längtar efter det?
Snart kommer Oskar hem, så vi ska nog äta vilken sekund som helst!
syns sen...

Kommentarer
Postat av: veronica

God jul! :)

2010-12-24 @ 10:58:30
URL: http://spinkylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0