HAHAHAH, JA VI HAR ETT KUL LIV !

Alma <33 säger:
Hej   <3
~StinaLinneaOlsson~ säger:
hej
Alma <33 säger:
va göru gulle?       () : ()3
<
<3
*
t
?
~StinaLinneaOlsson~ säger:
jag pullar
dusjälv?
.D
*
Alma <33 säger:
skönt, ska jag komma ?
~StinaLinneaOlsson~ säger:
NÄEJ
Alma <33 säger:
määäh"!
~StinaLinneaOlsson~ säger:
varför gjorde dun ddet ändå !!!!!!!!!!!!!!!?
Alma <33 säger:
(
~StinaLinneaOlsson~ säger:
du'
Alma <33 säger:
för att jag han inte se
~StinaLinneaOlsson~ säger:
vart du köt?
Alma <33 säger:
jaaa
~StinaLinneaOlsson~ säger:
GHAAHHAHAH
nu ska jag skvallra för din mamma !
Alma <33 säger:
jag vill inte ha toffel den !
~StinaLinneaOlsson~ säger:
jag ska giva dig toffel den ändå den !
Alma <33 säger:
varför du säga sååå!?
~StinaLinneaOlsson~ säger:
jag förstår inte den !?
Alma <33 säger:
har du fått mammas toofel den ?
toffel*
~StinaLinneaOlsson~ säger:
jajjemen
Alma <33 säger:
Hej   <3
~StinaLinneaOlsson~ säger:
hej
Alma <33 säger:
va göru gulle?       () : ()3
<
<3
*
t
?
~StinaLinneaOlsson~ säger:
jag pullar
dusjälv?
.D
*
Alma <33 säger:
skönt, ska jag komma ?
~StinaLinneaOlsson~ säger:
NÄEJ
Alma <33 säger:
määäh"!
~StinaLinneaOlsson~ säger:
varför gjorde dun ddet ändå !!!!!!!!!!!!!!!?
Alma <33 säger:
(
~StinaLinneaOlsson~ säger:
du'
Alma <33 säger:
för att jag han inte se
~StinaLinneaOlsson~ säger:
vart du köt?
Alma <33 säger:
jaaa
~StinaLinneaOlsson~ säger:
GHAAHHAHAH
nu ska jag skvallra för din mamma !
Alma <33 säger:
jag vill inte ha toffel den !
~StinaLinneaOlsson~ säger:
jag ska giva dig toffel den ändå den !
Alma <33 säger:
varför du säga sååå!?
~StinaLinneaOlsson~ säger:
jag förstår inte den !?
Alma <33 säger:
har du fått mammas toofel den ?
toffel*
~StinaLinneaOlsson~ säger:
jajjemen

Kommentarer
Postat av: stina olsson

HAHAHAHHAHAHAHAHAH, <3

2010-07-04 @ 18:59:37
URL: http://stiinaliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0