STENSJÖN MED ANJA .

hejsan :)
igår när jag hade ridit "badat" med Julle så åkte jag hem direkt för att åka till stensjön, huum , vad ska jag göra där... ?   joo, jag skulle sova över där med pappa Robert och Anja :)  so far och dotter style ;).
aja men så här var våran kväll :)  : när vi kom dit "jag och Anja" så var det ingen som var där, för att pappa och Robert var ute och fiskade "haha".
så vi började att packa upp alla våra grejer ,  tro mig jag hade mycket med mig , för att över leva i vildmarken"haha"..
och sen så gick jag och Anja till en liten strand :) där vi kunde bada det var varmt i vattnet :)
sen när  vi alla hade  åkt tbx till stugan så började pappa prata om nån hålkvinnan, så han skrämde typ skiten ur mig och Anja x)
nu pallar jag inte skriva mer, fast det hände fler saker , men om ni undrar så kan ni fråga såklart :)
pusshej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0