CRUSHING MED STINA OCH SANDRA :D

Som sagt har jag ju vart på crushing i Ljusdal med Stina, vi gick typ å chilla en stund först .. men sen så kom jag på att jag var hungrig , så då gick vi och köpte en pizza som vi åt, som jag åt "host";)  .
sen så lära Stina kissa ;o så vi gick till Frida fast dom hade typ nåå fest där .! ;D
och då började det typ å hagla å regna som fan ;s
så vi satt nere vid trappan av lägenheten..
senså har vi träffat Maya <3
dom hade en cool bil dom :) men hon sa att det kanske va R.I.P till deras bil :O

Stina: jag kollar på alla konstiga bilar jag ,
Alma: jag kollar på alla fula människor som finns här, usch kolla hur dom klär sig te.x  x)
och sen typ sent så kom Sandra ;)
så hon också va med oss :)
vi hade ju söta raggare på oss ial ;) (y)
Nån konstig snubbe: hej
Vi: ehm , hej !
han : fryser ni?
Vi: jaa! :O och så orkar vi inte gå heller .
nån: okej, men om jag hade ett täcke så skulle ni få den av mig .. :)
Vi : hahaha, okej, va snällt ::) hejdå .
sen så typ pyste vi hem runt ett lr nå ?
hare gött :P <3
aah jag vet va ni tänker , och ni har helt rätt .. ! jag har solat mycket på sista tiden ;)
hahah fattar du stina ?

Kommentarer
Postat av: StinaLinneaOlsson

HAHAHAHAHAHA, har solat jävligt mycke du ! ;o

2010-06-21 @ 15:44:19
URL: http://stiinaliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0