HISS/DISS

sommarlov- behöver jag beskriva nå mer? vad härligt det är med Sommarlov! :D

Shopping- jag hissar verkligen att shoppa, det är så kul :)

utomlandsresor- hiss hiss hiss, det är ingen riktig sommar i Sverige , så man ska ju åka bort till ett annat land (a) :')







Dryga- det finns ju inget värre en när folk är dryga -.-

Regn- När det är sommar ska det ju vara varmt ute. men det bara regnat å är äckligt.. 

Folk som tror dom får göra va fan dom vill- kanske inte behöver berätta nå mer, ni fattar nog va jag menar ?  :ppPPPp
Myggor- Diss diss diss, jag hatar myggor och så är jag rädd för dom också.  det är ju fan det värsta med sommaren det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0