bffjgkn

orka rubik ;)
Har inget att göra så jag kör en Hiss/diss.
♥ Solränder på vintern!

Blir man inte väldigt lycklig när man ser en solrand på vintern?
Själv så brukar jag alltid sola med trosor  för att kunna se mina fina ränder sen ;)
♥Hotpants!

Hotpants är så himla mycket snyggare är string, man får mycket sexigare rumpa också!
Eller vad tycker ni?


♥smilgropar!

Är inte smilgropar väldigt charmigt?
Jag tycker det är super fint, men tyvärr så har jag inte det, men jag tänker operera in det!





Hala uggs!

Jag hatar verkligen mina hala uggs, ramlar serigöst helaa tiden med dom.



Inga pengar!

Jag hatar verkligen att jag inte har nå pengar, jag har hittat så mycket som jag vill köpa men det går ju såklart inte..
och hur ska det gå med alla julklappar som jag ska köpa?
Får inte ta hål i läppen!

Det enda som jag verkligen vill ha nu är hål i läppen, men så får jag inte det för mina föräldrar!
Och om jag tar det endå så kommer jag få ett helvete! ;S
Är inte detta väldigt frächt!?
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0