Kom precis hem.

Yees, det vart Ljusdal ial.
Ringde Angeliqa som redan var där, Så Hon och Säändriiih mötte upp mig,
Gud vad jag har saknar Sandra asså, har ju inte träffat henne på mer än 3 veckor ;S !
Men ial det var jag, Angeliqa Hanna Olsson, Sandra, Linn, Amanda och Linn Andersson, vi (jag;) )gick och åt pizza.
Sen har vi mest suttit och pratat .
8-9an ska ju på ungdommsmotagningen på trosdag så då tänkte ja att jag kunde åka till ljusdal på onsdag och sova över där, och sen åka hem med skolan på torsdag, smart va ;)
och sen så ska jag ju till Ljusdal i helgen också !
Jag har ju lixom vart hemma i Lost 2 veckor nu.
pussssssss♥
Linn Gunnarsson♥
Hanna Olsson♥
Linn Andersson♥

Sandra Hamrén♥

Amanda Bergqvist♥

Angeliqa Hellstadius♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0