Somnade direkt när jag kom hem.

haha, det vart inte nå uppdatering eftersom att jag somnade när jag kom hem, riktigt skönt faktist.
vet inte riktigt vad som händer ikväll, jag ska väl bada å så (eftersom att jag hatar å duscha! ;) haha)
kanske ska ringa till min vän Charlotta om vi inte ska hitta på något. Om det inte blir allt försent då.
om hon vill då också ;)
Vet inte riktigt vad som händer till helgen, jag vill till ljusdal, men jag vet inte om jag får, men ska tjata lite till ;)
Annars blir det väl att löka sönder här hemma eller nå..
Vad ska ni göra?
puss♥
gaaammal bild!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du som vann, eller anmäl dig till den nya tävlingen :)

http://vadfanskajagheta.se/2010/november/torsdag-dagens-blogg-2.html#comment

2010-11-19 @ 04:08:22
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0