TIDSFÖRDRIV TYP.

2010's sommartest för tjejer.





Antingen eller
kjol eller shorts? - shorts.
linne eller t-shirt? - spelar ingenroll.
bikini eller baddräkt? - bikini!
kärlek eller strul? - kärlek.
fest eller myskväll? - Fest!
dag eller natt? - både och.
sola eller bada? - bada om de är varmt i vattnet, annars så steeeK.





Sommar frågor
Gillar du sommaren? - Jag älskar sommaren!

Vad är det bästa med sommaren? - värmen
Brukar du sola mycket? - aah.
Blir du lätt brun? - jaa, men bara på benen och ryggen typ :D 
Brukar du åka båt? - naah!


Killar
Ska killar ha långa eller korta badbyxor? - långa!
Magrutor eller ölkagge? - hahahahah, magrutor ?
Blonda boys eller mörkhåriga? - Mörkhåriga.
Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad 
Har du strulat med någon riktigt ful? - nej.
Har du strulat med någon och sedan ångrat det? - nej.
Har du strulat med fler än 2? - beror på .




Kärlek
När kysste du någon senast? - förra helgen tror jag ;)
När sov du bredvid någon av det motsatta könet senast? - När jag sov hos River tror jag. 
Har du haft ett förhållande som hållt längre än 1 år? - näe.

Gillar du någon nu? - humm, kanske (a)
Har du pojkvän just nu? - nej
Har du någon gång varit olyckligt kär? - nej





Vänner
Har du många vänner? - mina vänner är dom bästa. 
Vem/vilka är dina närmsta vänner? - några stycken. 
Vem/vilka brukar du umgås mest med? - allihopa :'D
När senast var du med några? - igår på skolan
Brukar du vara med vänner på helgerna? - yes

Vilka brukar du umgås med på skolan? - dom som jag brukar vara med annars.





Sport
Går i i någon sport? - ja
Trivs du med den? - Jaop
Vad är det bästa med den? - Julle!
Vad är det sämsta med sporten? - Det kostar rätt mycket.





Har



du många vänner inom den sporten? - jadå.
Är det en lagsport eller enskild? - enskild
Kommer du fortfarande hålla på den den sporten om ett år? - näe, jag vet inte faktist.  



Random frågor
Har du en egen data? - ahjo.
Har du ett träd utanför ditt fönster? - ajo, en hel skog ;) 
Bor du i villa eller lägenhet? - villa
Äger du ett par rosa skor? lila. 
Har du ett par string? - aa
Har du en vit bh? - yes
Vad har du för mobil? - hahha, jag har ingen ..
Anser du att du är smart? - hoohoh,
Skulle du vilja prova att vara kille för en dag? - ja! 
Vad tycker du är det bästa med dig själv? - vetinte.
Vad har du för hårfärg? blond typ. 
Vad ska du göra imorgon? - skolan, och stallet :)
Var det här testet roligt? - bra tidsfördrift.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0