VART INTE SOM JAG SKREV I FÖRRA INLÄGGET!

Godmorgon,
Vaknade precis av att mamma kommer in i mitt rum och frågar om jag vill följa med till ljusdal en sväng, medans dom hälsar på kusinerna, så att jag kan vara med kompisarna en stund, och jag blir ju glad och säger ja direkt.
Men sen efter typ 1 minut kommer hon och säger att jag ju inte får plats-.-
så nu ligger jag vaken och kan inte somna om .
aja, jag kanske kan fråga om inte hon kan lämna Gustav hos farmor eller nå.
Det vart inte som jag skrev i förra inlägget, Clara skrev till mig så vi gick till Charlotta, sedan ringde vi tre till Maarten.
vi gick till honom där också Simon och E-son (Daniel) var. kollade på paradise hotell :)
var hemma runt halv 1.
Men nu ska jag gå ut och snacka med mamma om vi kan göra min plan ;)
puuuuusssssss♥
haha så rolig bild, kolla mina tänder (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0