INGEN KAN ÄLSKA SOM VI

Nu är det snart dax för BIG BROTHER älskar programmet, dom är verkligen så patetiska.
Fast et är ju de som är de roliga! ;)
Gud vad dom borde skämmas när dom har blivit äldre, asså jag har tänkt på att jag skulle ju inte ens våga gå utan byxor i TV. Haha
Jag ska även köpa hårfär hos en frisör.
Och bleka mitt en aning mer, typ som Desiree Nilsson hade för ett tag sen, såå fint tycker jag!
Tänkt på typ sommaren när man har blivit brun och värdens blondaste håret, det är så fint.
grr. haha nejdå! ;)
Jag suger på att blogga, vad ska jag skriva om?
Hjälp mig .

Kommentarer
Postat av: StinaLinneaOlsson

hej älskar din blogg!

puss!<3

2011-03-18 @ 12:19:40
URL: http://stiinaliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0