Linn bloggar!

Nu ska äntligen Alma börja blogga igen.
Har haft en stor diskution med henne nu, blir så trött på henne ibland.
Men nu ska hon fan börja igen, för det vill alla!
Sov hos henne inatt, och vi hade det jätte mysigt, och jag kan ju nästan aldrig vara tyst när jag tittar på film, så hon våldtog mig lite.. Men det gillar ju bara jag!
Ska hem idag och sova hos lillHanna, och prata lite! (y)
Men nu ska vi lyfta våra feta arslen och gå hem till Alma, och titta på en film och mysa..
Så ni får ha det så bra, pusshej!


Och bara så ni vet älskar jag er, Alma Eriklinds, Stina Olsson & Sandra Broberg även om jag inte visar det ibland! ♥

Kommentarer
Postat av: din mamma

Älskar dig med Linn! <3

2011-03-09 @ 15:09:48
Postat av: StinaLinneaOlsson

L O V E <3

2011-03-09 @ 15:34:22
URL: http://stiinaliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0