SKOTER MED ANGELIQA

haha, nyss kommit hem, jag har åkt super skoter med Angeliqa, Stina åkte på hennes skoter också. Sen så hämtade vi Simon, så han fick åka med Stina.
Angeliqas boyfriend var stolt för han kom upp i 75 med skotern, man bah: hahahhahahahah.! Jag och Angeliqa kom upp till 115 ;)'
Asså jag blir fett irriterad fr att jag inte har någon kamera, ååh!
Funderar på om jag ska åka till Säderhamn till min moster Elin och min lill kusin, typ chilla åka och bada. Eller om jag ska följa med några kompisar till G-festen i hudiksvall o.O
vad tycker ni ?
Jag har beslutångest...
Slalombacken öppnar om en kvart, men jag pallar nog inte dra dit ,
pöööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0