You Drive Me Crazy

Vaknade för en stund sedan, jag fick till skolan idag som vanligt.
Jag fick så ont i huvudet och mådde illa. ;s
Så jag gick hem, och har sovit från 11 till typ nu. Sköönt.. ;)
Så nu mår jag bra igen.
funderar på om jag ska ringa Stiiina.
ja, juste helgen var bra, vi spelade biljard badade på badhuset.
Fast jag var ju rädd när jag åkte dit och hem ;o
Men det gick ju bra.
Direkt när jag kom hem stack jag hem till Stina och vi chillade bara.!
+ att jag glömde min mobiltelefon i Söderhamn, ååh.
Så nu har jag ingen sån heller förns onsdag. För då kommer Elin till Loos.
Till helgen ska jag bara vara hemma, eller inte bokstavligt alltså :D
Jag ska vara i Loos, det är ju angeltävling på Loossjön.
Jag ska inte vara med bara kolla och vara där.
Det är ju också nice.
Nu ska jag ringa henne , puussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0